Contact

Email: office@arts.org.ro
Tel: +4 0735 848 558
Tel: +4 0720 026 200
Tel: +4 0720 026 097

Follow

Info

La 1 iulie, ARTS a lansat versiunea noua a portalului asociatiei, care include site-uri separate pentru fiecare sector de activitate in care este implicata asociatia.

Siteurile http://www.arts.org.ro, cat si http://cursuri.arts.org.ro, au fost modernizate si ruleaza acum variante pentru PC, precum si pentru tablete si telefoanele mobile.

CAMPANIA DE PREVENIRE A FURTURILOR DIN LOCUINŢE „ UN PLUS DE SIGURANŢĂ”
organizată de Poliţia Română şi Asociaţia Română pentru Tehnică de Securitate

Asociatia Romana pentru Tehnica de Securitate in parteneriat cu Inspectoratul General al Politiei Romane - Institutul de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii, au demarat campania “Un plus de siguranta”, campanie de prevenire a furturilor din locuinte derulata la nivel national in perioada octombrie – decembrie 2010 si sustinuta de Evenimentul Zilei si B1TV.

MESAJUL CAMPANIEI

Preventia nu este atributul exclusiv al Politiei.
Preventia este o problematica care tine si de mediul privat specializat, dar si de educatia fiecaruia dintre noi.

In orice perioada de criza economica tendinta infractiunilor impotriva patrimoniului este de crestere, iar actiunea impotriva acestei tendinte include si preventia.

Pentru prima data punem la dispozitia publicului un pachet complet de prevenire care contine pe langa recomandari si sfaturi preventive si solutii de securitate asigurate de specialisti.

Campania se adreseaza cetatenilor din zonele cele mai expuse la riscul infractional, pentru ca acestia sa afle ce pot face in mod concret pentru un plus de siguranta.

Solutiile de securitate pentru accesul in imobile reprezinta un plus de siguranta pentru toti locatarii acelui imobil.
 
Prin aceasta campanie avem in vedere inclusiv posibilitatile financiare ale asociatiilor de locatari pentru implementarea unor solutii de securitate accesibile.
E mai usor pentru un locatar sa suporte o suma mica pentru implementarea unei solutii comune de siguranta decat sa plateasca singur pentru o solutie individuala.
Cine are ce proteja trebuie sa se gandeasca si la cum asigura protectia.
Solutii de securitate exista pentru fiecare buzunar. Important este ca cetatenii sa le cunoasca si sa stie de unde le pot accesa.

PUBLICUL TINTA
a. public principal: cetatenii care locuiesc in 11.500 de imobile reprezentand blocuri si locuinte individuale din intreaga tara.
b. public secundar: toti cei care afla despre aceasta campanie si se intereseaza despre metodele pe care le au la dispozitie in vederea reducerii riscului infractional.

Numarul de imobile unde campania va ajunge in mod direct corespunde cu numarul de furturi din locuinta inregistrate in anul 2009.
Selectia imobilelor se va face de catre fiecare Inspectorat Judetean de Politie, in functie de situatia infractionala si zonele cu risc din punct de vedere al pericolului infractiunilor de furt din locuinta.
Pentru focalizarea publicului tinta vor fi utilizate concluziile studiului realizat de catre IPP in toamna 2010, “Furturile din locuinta. Forme de manifestare si modalitati de prevenire”.
Se estimeaza ca mesajul campaniei sa ajunga in mod direct la aproximativ 240.000 familii.

CONCURSUL CAMPANIEI
Campania include un concurs destinat asociatiilor de proprietari/locatari din imobilele selectate in grupul tinta. Reprezentantii acestor asociatii pot descarca formularul de participare la concurs de pe site-ul A.R.T.S. si cele ale partenerilor – www.politiaromana.ro ; www.evz.ro - si, prin raspunsurile la intrebari, pot castiga premiile puse la dispozitie de catre A.R.T.S.. Dupa completarea lui de catre participantii la concurs, formularul va fi trimis prin posta la adresa: Institutul de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii, Bucureşti, strada George Georgescu nr. 1, sector 4 – campania UN PLUS DE SIGURANŢĂ.
Pentru a raspunde la intrebarile de pe formularul de participare la concurs este necesara citirea materialelor de campanie, astfel incat participarea la concurs presupune si insusirea mesajului campaniei.
Premiile constau in montarea unor sisteme de securitate pentru protectia imobilelor, acordate in urma extragerilor la sorti.

Caravana campaniei va porni la 1 noiembrie 2010 si se va desfasura in Bucuresti si in tara [Cluj, Timisoara, Brasov, Constanta, Ploiesti etc.

Mai multe imagini de la lansarea campaniei gasiti pe pagina noastra de Facebook.

**********************************************

Castigatorii concursului campaniei “Un Plus de Siguranta”
sunt din Oradea si Braila

Joi, 09.12.2010, s-a incheiat etapa a doua a campaniei de prevenire a furturilor din locuinte “Un plus de siguranta”, campanie initiata si organizata de Institutul de Cercetare si Prevenire a Criminalitatii din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane si Asociatia Romana pentru Tehnica de Securitate. Aceasta etapa s-a concretizat prin difuzarea de materiale de informare si prevenire in blocurile tinta si prin desemnarea castigatorilor concursului campaniei, pentru cele doua sisteme de siguranta puse la bataie de Asociatia Romana pentru Tehnica de Securitate [A.R.T.S.].
La acest concurs s-au inscris peste 300 de asociatii de proprietari din intreaga tara. Cele mai multe scrisori sosite pe adresa Institutului de Cercetare si Prevenire a Criminalitatii au fost din judetele Neamt, Bihor si Suceava.

Castigatorii concursului campaniei “Un Plus de Siguranta” sunt locatarii Asociatiei de Propietari D33, Strada Dimitrie Cantemir.33 din Oradea respectiv locatarii Asociatiei de Propietari 251, Aleea Energiei 6 din Braila.

La acest blocuri vor fi aplicate solutii de securitate oferite de companiile membre ale Asociatiei Romane pentru Tehnica de Securitate [A.R.T.S.], in functie de nevoile si specificul imobilului respectiv. “Suntem interesati ca prin solutiile pe care le vom implementa, sa aducem Un Plus de Siguranta locatarilor acelor imobile”, a declarat domnul Silviu Clep, Presedintele Asociatiei Romane pentru Tehnica de Securitate. Astfel, Asociatia de Proprietari D33, Strada Dimitrie Cantemir 33 din Oradea va beneficia de un sistem de supraveghere video oferit gratuit de S.C. AL.SE.RO. Impex, iar Asociatiei de Proprietari 251, Aleea Energiei 6 din Braila va beneficia de un sistem de de iluminat cu senzori oferit de S.C. CASIDO.
In doua luni de campanie politistii de prevenire au ajuns cu recomandarile preventive la peste 80.000 de familii din intreaga tara, tinta campaniei fiind 12.00 de imobile – “suntem in grafic cu aceasta actiune, iar in luna ianuarie vom avea alaturi de o evaluare exacta a rezultatelor campaniei si concluziile unui amplu studiu privind furturile din locuinte, material imporatnt atat pentru specialistii din Politie, dar si pentru publicul larg”, au sustinut promoter-ii acestui proiect.

„Este a treia campanie la care participam si ne bucura ca a starnit un interes major la nivel national. Impactul in media si pe internet a fost neasteptat de pozitiv”, a precizat domnul Silviu Clep, Presedintele Asociatiei Romane pentru Tehnica de Securitate.

Comisarul-şef Constantin Stroescu, seful Institutului de Cercetare si Prevenire a Criminalitatii a declarat, la rândul sau, ca rolul major in succesul campaniei l-a avut mass-media. Domnia-sa a mulţumit partenerilor media pentru sprijin si a precizat ca vor urma si alte astfel de campanii. „Scopul acestei campanii, de a-i constientiza pe cetateni de faptul ca este important sa stie cum sa se protejeze de infractori, credem ca a fost atins”, a punctat comisarul-şef Constantin Stroescu. 

Organizatorii campaniei preventive “Un Plus de Siguranta” - Institutul de Cercetare si Prevenire a Criminalitatii din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane si Asociatia Romana pentru Tehnica de Securitate – multumesc tuturor participantilor la actiune si le ureaza Sarbatori fericite si linistite!