Procesul de inregistrare la eveniment cuprinde 3 etape:
1. INREGISTRARE
Se completeaza formularul de inregistrare care va fi trimis catre ARTS si catre PARTICIPANT (nu uitati sa bifati casuta "Vreau sa primesc comanda pe e-mail"). Daca ati ales plata cu OP, in partea de sus a paginii se va afisa un mesaj de confirmare a trimiterii inregistrarii. Daca alegeti plata cu cardul, dupa trimiterea inregistrarii se va deschide o noua pagina pentru plata electronica securizata.
2. PLATA CU CARD (optional)
Daca ati ales plata cu cardul, ajungeti in pagina securizata a bancii. Verificati ca suma de plata este corecta, introduceti datele cardului si urmariti mesajul de succes sau esec al operatiunii. Daca plata s-a incheiat cu succes, veti putea trece la pasul 3.
3. GENERAREA FACTURII ELECTRONICE
Facturile se genereaza doar pentru platile deja efectuate. Daca tranzactia s-a incheiat cu succes, veti putea tipari factura.
Follow